Helt sjukt juh!

Det är precis vad det är.
Jag trivs sjukt bra på mitt jobb.
Mina arb.kollegor är grymma.Verkligen bra feedback,råd och Hejjande.Tex min Teamledare, han sporrar en verkligen: "Grym e du tjejen"
och självklart tar jag åt mig. Sen blir det ju inte värre av att det är småtävlingar titt som tätt.Idag var det min 4e dag och jag har lyckats göra mitt jobb riktigt riktigt bra.Har lyckats sälja saker varje dag. Självklart är jag stolt och sträcker på mig =)

Var föresten ut med några av mina arb.kollegor igår.
Blev inte så många bilder,men några.Det började med chill i bastun och cider/öl. Sen bar det av till Cleo. Dansade med en kille, Jens, och jäkla va kul det var.Vi svängde om på dansgolvet till en blandning av bugg å hopp *haha*
Svetten den rann och ansiktet hettade. Precis som det ska vara.

Bjuder på 2st godbitar från natten som gick:
Björn


Detta är Björn,en äkta arvidsjaur-bor, det är han som fått ansvaret att lära upp mig ;)
Vilket han har gjort mycket bra. Han är störtskön till 110%. I like him.

Detta är Jens, som jag tog en eller två svängomar med.Svart tröja och fullt upp i en dans.En annan på bilden ville vara anonym, så jag nämner inget namn!
391332-3



Ska jobba minst 1v till utan ledighet. Så kanske först närmare jul blir jag ledig.
Tror det skulle bli Luleå och Piteå nästa vecka. Kul!
Så tyvärr mina kära vänner, jag kommer vara rätt upptagen och inte anträffbar som vanligt.
Får se vad som händer nästa år. Månne om det blir Åre eller Sälen =)

Kommentarer
Postat av: Elin

Låter bra att du trivs å att det går bra. :)

2007-12-09 @ 09:19:40
URL: http://elliin.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0