Julen 2007

Årets upplaga fick verkligen en kanonbörjan..Jag åkte på förkylning natten innan.
Men jag ser positivt på det hela, bättre nu än sen när jag börjar jobba igen. Var bara en tidsfråga, med tanke på att alla jag jobbat mer eller mindre varit sjuka.
Även om detta var 2e gången Iza fick träffa tomten, kom det tårar i början. Men sen..sen var hon så duktig och hjälpte tomten dela ut klappar. Och himlen den "brann".

Mina 3 höjdpunkter i klappväg:
- En gjutjärnspanna
- En wokpanna i gjutjärn. (Tål inte den där IKEAskiten,där det nöts å bränns hela tiden)
- Cash

3 höjdpunkter i matväg:

- Jansons frestelse
- Potatis o sill
- Wokad rödkål

3 höjdpunkter i dryckesväg:
- Julmust
- Vatten
- Julmust

3 generella höjdpunkter:
- Trevligt sällskap
- Vila o ipren
- TOMTEN

Nu ska jag gå och ta en varmt harmoniskt bubbelbad till ljuv musik. Och sen värma lite mat och lägga mig och mysa framför tv.
((((( Skickar en varm kram, förhoppningsvis smittfri sådan ))))))
Och blir ni sjuka, är det INTE mitt fel. För ni tog emot kramen med glädje ;)


Kommentarer
Postat av: Mingla

Första gången jag besökte din blogg, men absolut inte sista :)

2007-12-25 @ 15:05:27
URL: http://fuckmingla.blogg.se
Postat av: Elin

tar emot kramen..skiter i om den skulle smitta ;)

2007-12-25 @ 22:00:02
URL: http://elliin.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0