Massage

Min bror kom förbi idag på en kaffe och för att träffa sin kära syster.
Men tro inte att det var bara därför. Nähä du. Han ville gärna ha lite massage, som förra gången.
Jag knådade och knosade så hans muskelknutar ömmade värre värst. Visst, han hade ont några dagar efteråt och tyckte jag hade varit hårdhänt, inte ska man ha ont efter en massage.
I allafall så nu när han var på besök, ville han gärna ha lite till. För det visade sig att det var ju trots allt riktigt skönt sen när det ömma hade släppt.
Efter 45min rygg/nackmassage var han riktigt avslappnad och jag riktigt varm i kroppen.
Men han underskattar nog inte mina nypor längre. Jag är "rätt" stark i dom.

Som den snälle bror han är, fråga han vad jag ska ha för det.
-Du får gärna fylla på min mobil med lite cash, så jag har tills lönen kommer.
-Lungt. Det ska du får.

300kr rikare är min mobil nu.
Härligt  =)

image4



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0