Sammanfattning A och O

- Kommentarer - "Ni 2 alltså..Ni är så lika", sägs det om mig och Lisa. Vi kan/ska ge dom huvudvärk ;)
- Händelser - Skratt, Prat och jobb i massor
- Location - Piteå, 12-20
- By my side - Mobilen och Lisa
- Mat - Subway's Daily
- Vätska - Coca-Cola
- Nuläge - Trött men glad
- Varning - Nöter sönder denna otroligt underbara låt. På morgon, i bilen och på kvällstid.
Men vad ska jag göra. Jag är kär i den!!! Who isn't ????



Och när den har spelats flitigt länge, får denna axla rollen en stund.
Grymt söt tjej med en grymt skön röst:


Kommentarer
Postat av: Ems

Skulle de inte älska min Anna på det nya jobbet så är det någonting som är galet! ;)

Tack för dina ord Anna, men du har rätt. Tiden läker alla sår. Lov n' miss you hun' Kram i tonvis!

2007-12-13 @ 16:32:59
URL: http://yoem.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0