Som gamar runt aset

Var på stan idag och shoppade lite, men egentligen bara för att träffa Annelie och Bell (mina sötpumsor).
Det är inte klokt hur alla människor kan röra sina feta magar så här efter jul och orka springa på varenda affär. Var in en sväng på JC och det med nöd och näppe. Om vi utgår från dess mittpunkt var det bara köer till provhytter och till kassorna, däremellan fick man leta med förstoringsglas efter en liten plätt att kunna hitta något på. Tur att man inte har klaustrofobi eller social fobi. Hujja! Inhandlade en ny bh, som jag kollat på före jul och så blev det två par gråa over-knee ullsockar. Bara för härliga!!

Min förkylning är snart över och min rinnande kran håller en rörmockare på att fixa ;)
Ska jobba imorrn vilket jag ser framemot, får bara hoppas att jag slipper anstränga mig allt för mycket, att allt går som smort och mycket trevliga människor är ute. En uppmaning till Sara- Vi får inte skratta allt för mycket imorrn, för då kommer jag nog tuppa av, av syrebrist ;)


                                                       image16

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0