Sundsvall

Sådär ja..Nu sitter jag här hemma i min lya igen. Tänkte jag skulle skriva några korta rader. Har jobbat hela veckan i Sundsvall med två stycken knippen härliga grabbs som vet hur man håller låda- Sammi och Markus.
Just nu är jag rätt trött, har jobbat hela veckan, kört upp till Umeå och sen åkt med Norrlandskusten hem.
Var ut på puben i Fredags med Sammi och tog nån cider samt flera svängomar på dansgolvet. Den killen alltså..han vet verkligen hur man rör sig. Fast å andra sidan, vem där nere KAN INTE det!?
Det är inte precis som när man är hemma i Kalix, stå still och trängs, så flyttas du hit o dit till hiphop och Rn'B.Hade skitroligt, det var mycket reggaeton etc, sånt där man bara inte kan stå still till överhuvudtaget.
Jag måste lära mig dansa!!!!!
This is us, trötta och slitna med goa ändå;

image5



Ska vara ledig nu under jul, jobba mellandagarna, ledig under nyår och sen bila ner med Sara, har inte träffat henne ännu..Men jag gillar henne redan!, ned till S-vall, ta in på hotell för att sen slutligen ta sista biten till Sthlm.
Då blir det utbildning och sen FEST!!! Något jag längtar. Men sen i februari, då blir de en ÄN större fest. WEIIIIII =)
Har jag sagt att jag gillar detta jobb??
Har dessutom redan hunnit köpa klart alla julklappar, fast det känns tråkigt att inte kunna hjälpa till med julstöket där hemma med mamma. Men hon förstår nog *ler*
Så mina vänner, Anna kommer fortsätta vara upptagen, men inte så upptagen att man inte kan skicka henne något typ av meddelande.

GOD JUL PÅ ER & EN RIKTIGT GOD NATT!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Ems

Vi saknade dig i lördags! ;) Men vi hade rätt skoj ändå haha, jag var rockstjärna i helgen också... Hmmm

2007-12-24 @ 10:02:09
URL: http://yoem.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0