Är inte meningen

Nää, det är nog meningen att jag ska hålla mig på marken och inte i luften.
Samma visa nu igen i söndags när jag skulle hem från sthlm. Flyget skulle gå 20.50 men icket.. 22.10 kunde vi börja ställa oss i kö. Och jäkla vad det var smockfullt på Arlanda, för nästan allas flyg var försenade på något sätt och för att inte tala om hur Kallax såg ut. Jiisses!! Dessutom åkte några Plannjaspelare..ojojoj =)
Som tur var hade jag förbokad taxi hem, så jag slapp den stressen mitt i natten.

Annars då??
Är uttråkad,
Funderar att promenera över till Iza,
Tinar maten,
Fryser i min kalla lgh..inga +24 här inte,
Väntar på Ulle,
Blev paff över att Natta flyttar i juni,
Hoppas jag får jobb i butik här hemma ist för att resa!

Sen då?
Ska till kalix på fre el. lör o vara där o umgås me alla härliga av min resterande lediga tid!




Ok, att man kan ramla och slå sig rejält..
INTE ok, att man blir blöt på köpet!
Fram med gummistövlarna med broddar på.
image103

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0