Hemligheten Avslöjas

Min hemlighet, som jag har varit sååå duktig på att bevara ÄR...att nu har jag flyttat :D
Har flyttat till en mindre lgh, lägre hyra, lika nära till stan, skurholmen, snabbare bb. Sen finns det ju självklart nackdelar med det oxå.Men det positiva överväger tungt!!!
Har massa att dona vidare på nu, tänkte bara avslöja det. Bilder dyker upp tids nog.

Tack snygging att du hjälpte idag, trots din axel.
Tack mamma att jag fick låna din bil/frys. Det uppskattas otroligt mycket.

Kommer bli jobbigt imorrn att stiga upp där vid 05.30. För att jag vet själv att jag kommer inte kunna gå sova förns det ser anständigt här inne.

Höres*

Kommentarer
Postat av: Ems

Din lilla lurifax! HUR kunde du hålla dig när du var här igår? VA?! ;D

2008-04-19 @ 21:31:46
URL: http://yoem.blogg.se
Postat av: Elin

men gud människa. va kul :)
hur har du kunnat hålla dig från att berätta?

2008-04-19 @ 23:23:29
URL: http://elliin.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0