Jobbigt beslut

Alla dessa tankar fram och tillbaka. Visste ju att det kommer bli så, men nu är det gjort.
Jag har sagt opp mig från jobbet.
Varför? Jo, mestadels pga min dåliga mage som inte klarade av dessa resor hela tiden.
Så nu blir det till att bråka med A-kassan om varför, hämta blanketter, leta nytt jobb etc

Bråkar dessutom om traktamentet från i dec. Det ÄR skattefritt belopp varje dag man är borta, SOM chefen ska betala ut. Men neeee, det har dom ingen aning om. Skatteverket och facket har inget fatta tills idag då. Blivit bollad hit och dit med kommentarer som; "det ska du ju jämka på skattedeklarationen", "vet inte, hör med facket", "men det är ju din chef som ska betala det". Grrrrrr...Men ska skicka ett mail till min chef, eller hans chef för att visa att det är han som ska betala ut det. Fattar dom inget denna gång heller, då ska facket skicka sina vakthudar på dom, om det nu hjälper.

Och för övrigt hoppas jag på napp på en annan lgh. Och mina restpengar till midsommar.
Finfin summa får jag tillbaka =D

Agressiv jag??? Neeee bara stressad o less..

image117

Kommentarer
Postat av: Elin

känns dåligt att bryta ett löfte, men jag kunde inte motstå...d va ju billigt.
nån ny lgh på G?

2008-04-09 @ 19:52:21
URL: http://elliin.bloggagratis.se
Postat av: Ems

De kommer få sig så det smäller om det, de kanske inte har hört talas om karma?!
Och det kommer kännas underbart att ha dig närmare "hem", man kommer få se dig lite oftare än man gjort på senaste tiden i alla fall. Yaaay! :)

2008-04-10 @ 17:34:25
URL: http://yoem.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0