Klassfest

Ja, då var bollen i rullning. Jag o Peter har tagit tag i det och igår börja jag ringa till folk. Alla som jag prata med var jätteglada över samtalet speciellt Paulina, hon bubblade värre mycket och var helt lyrisk att jag ringt henne. Där var det definitivt ett JA direkt. Såsom det ser ut hittills, tyckte majoriteten nu till sommarn av alla val.

"Nu till sommarn, till vintern eller nästa sommar", själv tycker jag nu till sommarn.

Sen ska vi sammanställa vilket som fick mest röster o utgå från där. Ska bli skitkul även om alla inte kan eller vill komma när det väl bär av!

Klass 9e Manhemskolan
image118

Muckfoto (med flera avvikare)
image119


Annars har jag något mer att berätta, och det är svårt att hålla inne med det. Men jag har faktiskt lärt mig av mina "misstag" av att babbla för snabbt ibland och sen blir det inte så, och då måste man ju berätta det oxå. Så därför håller jag tyst tills det är säkert :D

Kommentarer
Postat av: Elin

Rolig med en klassfest. Fast, jag skulle inte gå om min klass ordnade.
Åh, vad är det nu du har på gång? nyfiken*

2008-04-16 @ 10:38:34
URL: http://elliin.bloggagratis.se
Postat av: Elin

ja, du skulle bara se mina öron nu, dom är groteska ;P

jo, min klass va ju den bästa..lr inte. näe, men jag har ju inte kontakt med nån..och hur många skulle hälsa på mig om jag mötte dom på stan..? typ ingen..tror jag.

2008-04-16 @ 12:16:26
URL: http://elliin.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0