La Siesta

Phuu vilken tung dag. Stigit upp klockan sex, jobbat 7.00-17.00, gjort ärenden och sen pga min superdåliga kropp (just nu) for jag på drop-in massage. Träningsvärk i hela kroppen, sneddragen, krampningar i vänstra ryggfilén och generellt i svanken samt en sprängande högeraxel. Tror ni det är roligt att jobba med gamlingar när jag har dessa obekvämligheter som inte går att sova bort!?
Svar NEJ!

image135

Fast å andra sidan ska jag inte klaga sååå mycket. Pratade med pappa och han har likadana tider, fast 1h längre typ och dessutom måste han pendla till happis varje dag.

Ska jobba hela denna vecka, förutom på sön, ifall man drar ut på lör. Kommer ha majoritet kvällspass, så då får jag iaf sovmorron.

Snart fyller jag år, 24, hoppas den åldern har massa mer roligheter att erbjuda =D
24år. Hahahahaha.
Jag är bara en liten fjärt ännu som hunnit med en hel del men som har HUR mycket som helst kvar!
Hoppas det blir fjällsvandring i sommar med Frida♥ igen.
Bara hennes nacke fattar att den ska sluta tönta sig.Grrrr
Och solresa till hösten/vintern.

Nä, nu ska jag värma min mat, ta en ipren och se på tv.

- Hörs -
image136

Kommentarer
Postat av: Elin

det blivande huset känns långt borta. är ju omöjligt att hitta ett här uppe.

kollade på bilderna av din lgh. ser bra ut. :)
vad har fröken för ny adress? (kan ju ta det i ett sms lr mail)

2008-04-21 @ 22:13:56
URL: http://elliin.bloggagratis.se
Postat av: Ems

Fin bild på dig bruden. Hoppas du har det bättre i kroppen! Två dagar kvar, fjärten ;-)

2008-04-21 @ 23:05:23
URL: http://yoem.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0