Ny start

Har just kommit in från promenad längs fjärden och ooooooh va skönt =D
Ska börja sätta igång min träning nu. Ca 1h promenad före frukost och lite löpträning mot kvällen.
Jag är motiverad!

Har dessutom satt upp en ny större lapp min postlåda.Hatar att alltid få grannes post i min. Så när jag kom hem i söndags, var det ca 1dm post i den..varutav ca 2cm var mitt.
Jag tömde deras nu och den var så proppfull att jag fick ta till våld för att kunna få upp allt. Resultat- ca 2dm med post med ett ihop skruvllat kuvert på botten som hade rostfläckar på sig!
Får jag deras post i fortsättningen trots min nya namnlapp....Då ska jag klaga åt postverket!!!!

Nä, nu dags för käk och ett till svalkande glas vatten med lime i!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0