Sista minuten till Solen

Är det någon som skulle vilja hänga med på en sån resa till sommarn/hösten????
Spara sina pengar man får tillbaks på skatten och så bara dra!
Har som bekant aldrig varit utomlands och jag tycker jag borde få ta del av den kakan nu :D

Tänk..
♥ Ligga på stranden med en god svalkande exotisk drink med paraply i   handen o steka sig
♥ Simma med delfiner o snorkla i det blåa havet
♥ Hoppa från klippor o köra vattenskoter
♥ Känna den lätta brisen genom ens hår
♥ Slippa allt vad stress o vardag heter
♥ Gå från krog till krog o bota baksmällan med en till god svalkande   exotisk drink med paraply i
♥ Fota allt o alla natursköna saker som finns där
♥ Bara leva loppan i sisådär 10 dagar o bli pepparkaka

Vill du?
Jag vill o ska banne i mig försöka detta år!

image120

Kommentarer
Postat av: marie

Vem vill inte åka utomlands :D

hoppas du får åka utomlans i sommar eller i höst!=)

2008-04-16 @ 12:35:16
Postat av: Elin

åh, vad härligt d lät.
jag kommer dessvärre inte ha råd. suck.
här smälte en massa igår, sen kom det en massa snö, men nu smälter det igen. kan det inte bli sommar NU.

2008-04-16 @ 12:40:17
URL: http://elliin.bloggagratis.se
Postat av: Ems

Men vad fan nice!

2008-04-17 @ 13:24:50
URL: http://yoem.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0