Söndagsfika

Idag kom min mor o far på både lunch o fika.Blev köpestårta, för annars skulle jag inte ha plats i fullproppade kylskåpet och så lite diverse kakor. Vi rantade på stan och mamma blev så glad över sina inköp.

Jag HAR världens bästaste föräldrar. Så det så!!!
Senare kommer bror med frysskåpet jag ska ha, har absolut ingen plats i det där superlilla frysfacket.

Annars?

Lungt å trött. Hoppas på jobb mån o tis så jag får lite mer lön i maj.
Får se om någon mer kommer o fikar idag eller ev imorrn.
Och hoppas Ulle inte sticker idag och att han flyttar in snart.
Har inget mer att berätta.

- Hörs -

image147

Uppdatering

Ems o Simme for nyss härifrån. Vilket mysigt avslut på kvällen jag fick.
Tack ska ni ha att ni kom =) Det var mycket uppskattat.

Kommentarer
Postat av: Angelicas Closet

Gott med tårta!

2008-04-27 @ 17:26:55
URL: http://angelicascloset.blogg.se
Postat av: Anonym

alltid gott med fika!
ha en fortsatt trevlig söndag =)

2008-04-27 @ 17:29:52
URL: http://gabbifreak.blogg.se
Postat av: Anonym

föräldrar är bra ! :) tummen upp för dem

kommentera gärna min blogg!
saraviktoriaa.blogg.se

2008-04-27 @ 17:32:40
Postat av: Ems

Jag kan hålla med dig, jag fick ett bra (halv)avslut på kvällen. Och snart är du min en på fredag och en bit in på lördagen, yum yum :)

(halvbra avslut= den bra halvan var när man fick umgås och babbla, den mindre bra halvan var hemresan i dimma, fick köra mellan 70-100 km/h hela vägen hem)

2008-04-28 @ 14:49:41
URL: http://yoem.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0