Trött

Hoho, gäsp..
Har sovit lite dåligt i natt (som vanligt) och först mot morronsidan har ja verkligen sovit, men näää, då ringer klockan och det är dags att vakna!
Håret står åt alla håll, med tanke på att ja somna med det blött, men det gör inget.
Har världens tröttaste ögon å har ännu inte riktigt fattat att jag måste iväg och jobba.

Var väl egentligen lite dum att jag tacka ja att börja 7.00 istället för 9.00.
Men jag behöver pengarna och det är dessutom söndag- mer ob =)
Måste vila när jag kommer hem. Har mycket att fixa och ska upp tidigt igen - imorrn.


image134

Kommentarer
Postat av: Ems

Snacka om snabba ryck, först flytten och sen upp och jobba före fan. Hoppas du inte är alltför trött senare bruden. Kram!

2008-04-20 @ 13:43:08
URL: http://yoem.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0