Typiskt mig!

Idag slösade jag några hundralappar - men fick några vackra ting istället.
Ex mitt nya eyedust,sassy- Som nog kommer framhäva det gröna i mina ögon. Det skimrar nå otroligt. Premiär imorrn!
 
Sen blev det även 2st luftrenare. Men vad dom nu heter,har jag glömt bort. Typiskt mig o blommor.
Det jag vet är att dom behöver inte vatten så ofta, vilket är bra..för jag är dålig på vattna, dom behöver inte prompt vara i fönstret och dom passar mig utmärkt. En ser ut som ett fossil av en drake i formen. Grön ovansida och lite mörlila-aktig under. Kan lägga upp bild tids nog ;)

Och ett bra avslut på det hela.. Imorrn kommer Ems å då jäklar säger jag bara!!! Bilderna som kommer efter det kommer tala sitt tydliga språk. Och ev att Hede svänger förbi,om han kan slita sig loss från sitt grejs i Boden. Och så kommer 2st andra, varutav en har jag jobbat med, över på middag. Kanske utgång, vi får se!

- Jåh -

Kommentarer
Postat av: Ems

Jåhhådå! Gandalf and the hobbit shall be reunited haha

2008-08-22 @ 23:36:27
URL: http://yoem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0