Vilken härlig dag (so far)

-Vaknar rätt utvilad. Ingen som ringt ut mig på jobb.
-Softar o sjunger till gamla godingar
-Härligt väder ute
-Rask promenad till stan o får samtal om jag kan jobba 16-21. Perfekt!
-Hittar en ögonpenna i färgen champange, en söt mjuk sak till brors kommande sötdreggel nr 2, en skeppslykta för värmeljus och denna söta top som sitter som gjutet på mig (se bild)
-Äter kyckling/curry baguette
-Gör en hemlighet. Återkommer om det!
-Hemåt igen glad ihågen



Och nu sitter jag här återigen o sjunger med till gamla godingar och förbereder tidig middag.

Kommentarer
Postat av: Elin

tralalalalaaaa, jag vet en hemlis ;)

tänk om jag också bara skulle kunna snooza 1 gång, för mig blir det alltid minst 3.

2008-08-26 @ 18:24:16
URL: http://metrobloggen.se/elliin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0