Sur fil?

Hmm kanske dags att äta upp skålen (läs få i sig fil å flingor) me fil å flingor nu?
Jag har den rakt framför mig, men den lockar inte ett dugg. Int ett dugg!!!
Orkar int! Å speciellt inte nu när flingorna jäst å filen håller på bli ljummen. Mmmjummi!

Min hals svider och jag är allmänt yrslig av mig. Jippi.. (not).
Jag tror nog jag hunnit se varje timma som tickat på inatt, nån gång fram till 6.
Då vakna ja inte förns 8, av ett mess :)
Som topping på det hela, min axel bränns. Tur att jag ska på massage på onsdag.

- You hug me snöflinga -




Kommentarer
Postat av: Elin

tack. jag laddade ner teckensnittet från 1001fonts, inte svårare än så :)

hoppas formen är bätte idag. kram

2008-12-02 @ 19:22:29
URL: http://elliinh.blogg.se/
Postat av: Ems

Ems is back to life again!



Tråkigt att höra att du börjar bli krasslig, det är aldrig roligt. Det värsta med den här årstiden är alla sjukdomar.



Allt bra med dig annars?

2008-12-03 @ 16:20:52
URL: http://yoem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0