Åre - Dag 3

Jobbade morronpasset, fick 1st. Vilket är bättre än 0, å här går de rätt dåligt för alla måst jag säga. Beror nog på att alla norrmän och finnar invaderat. Gjorde god mat och Jens, den jäkeln, pilla sig bara mellan tårna där han låg i soffan och fes för att sen bli serverad till bords. Hehe!

Vi for ut idag, men tyvärr lite för sent för att hinna åka upp med hissen till toppen. Men vi kanske hyr snow-blades nån dag, vi får se.
Mer då? Vi hade snöbrottning, det blev oavgjort. Så nu har ja lite ont i ryggen, men skönt är det.
Köpte ett sånt där träningsgummiband idag. Kan/hinner Anna inte till gymmet - Får gymmet komma till Anna!!

Och så som det ser ut just nu, tar jag nog ledigt v10. Och då lite längre ledigt. Då mina vänner...då SKA vi ha kul!!

  


Kommentarer
Postat av: Empo

Jag ser fram emot din lite längre ledighet :)

2008-02-21 @ 08:12:57
URL: http://yoem.blogg.se
Postat av: Annelie

Heej! Skoj att du är ledig
början på Mars, det är ju jättesnart. Jag jobbar ju dock - men helgerna är fria! Du kan nog googla på "gratis gästbok" på google, vi kan kolla på det när vi ses iaf.

KRAM!!

2008-02-21 @ 13:08:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0