42" i omkrets

Det kan man skämta om detta anrika hotell från 30-talets tv...10cm*4 ;)
Men mysigt är det. Just nu ligger jag och lyssnar på "Snuten i hollywood" och igår var det "En prins i NY", båda med Eddie Murphy i huvudrollerna. Tror dom kör Eddiemaraton. Annars då??? Jo, det går bra. Lever i ett arbetar-äter-sover-arbetar-hjul, men hellre det än vara arbetslös. Ska jobba minst 2v till, så efter löning tar jag ledigt 1v(tror jag) så vill ni träffa mig.. får ni komma till Luleå!!

This is me at work. Cute huh??? =) Självklart, det är ju jag ;)

image23

Kommentarer
Postat av: Elin

Cute? Självklart ;) Sakna*

2008-01-09 @ 10:14:21
URL: http://elliin.bloggagratis.se
Postat av: Annelie D

Sötare än söt, sötast!!! :)

2008-01-23 @ 19:01:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0