En resa i tiden

Vi bowlade ju som sagt när vi var i Borlänge, varpå jag nästan vann.
 
Ljusdekorationer N-köping. Sista bilden föreställer "vandrande" ljusstavar i ett träd.

BARN - Lek aldrig med en bläckpenna!!

Passerande genom Sthlm när denna skylt dök upp, så nu har jag sett både hamnarna och båtarna.

Så här mycket såg jag när jag skulle till Vemdalen - 2st röda prickar. Vart och varannat snöade det, riktig mycket snörök, klart eller snöstorm med snörök. Så det var absolut inte roligt när det kom en mötande bil.

Detta föreställer en riktigt stor backe, även om det är svårt att tro.

Och det här var trafikolyckan för länge länge sen utanför Söderhamn, när hela vägen var full med blåljus.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0