Dagens Inköp

Hittade denna söta sak på H&M dock en 36, vilket framhäver min barm lite för mycket?, men jag föll för den direkt.
Tror en 38 hade kunna bli för stort?
Kommer bli jätteskön fest- och vardagsklänning med kofta och strumpbyxor.
Va tror du?


Och så denna helt ljuvliga sjal. Har tittat på den förut och nu köpte jag den. Sisten den me!
Tyvärr görs dom starka färgerna sig inte rättvis på bilden.


Hann även umgås me Bella en stund, även om den stunden var alldeles för kort. Men jag vet ju vars söten bor ;)

Kommentarer
Postat av: Elin

tack :)

klänningen var verkligen jätte fin. sjalen med. :)

det brukar gå bra att jobba natt, bara man kommer in i det. visserligen har jag lyckas somna en gång, så jag sov när morgon personalen kom, pinsamt.

2008-07-11 @ 07:48:39
URL: http://metrobloggen.se/elliin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0