V i r u s

Jag har åkt på ett jobbigt virus, har säkert fått det efter det tunga jobbet på trästock och alla bajjamajjor.
4e dan idag och först nu har jag börjat känna mig lite bättre. Värken i lederna och den konstanta feberfrossan verkar vara borta nu, men jag har ännu dålig aptit, hosta,yrsel och ont i halsen. Har dessutom virus-blåsor i munnen, inte bra.
Vem vill gå runt med fleecejacka å vanlig jacka mitt i sommaren när solen lyser??

S
U
C
K


Ringde och pratade med en sköterska och jag förklarade vad jag hade, och hon misstänkte virus-halsfluss. Så det blir bara till att fortsätta med massa vila,vatten etc. Alla har virus nu och efter 3-4dar börjar det gå över. Vi får se ikväll hur jag mår, för jag måste egentligen jobba veckan ut. Var ledig 2dar resten sjukskriven.

Nåja, när jag är frisk lär jag nog engagera mig mer i bloggen.

- Häääh -

Kommentarer
Postat av: Elin

krya på dig gumman. kram

2008-07-24 @ 12:50:21
URL: http://metrobloggen.se/elliin
Postat av: Ems

Uss. Hoppas det är bättre idag <3

2008-07-24 @ 18:59:19
URL: http://yoem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0