Vadå hot!?

Antingen eller med aktivitetsstöd...
Måste man gå med i jobbgaratin eller bli avstängd helt å hållet från A-kassa.
Samma ersättning betalas ut, dock från försäkringskassan.
100dar? 80%?
Skitkrångligt o framförallt jobbigt...nu måste man ta sig till arbets.förm. var 14e dag å lämna närvarorapport för att få sina pengar utbetalade och jag som enkomt hade skaffat internet a-kassa för att slippa allt sånt.

Så måste jag ringa dessutom massa samtal hit o dit..
Då är ju frågan, måste jag fortsätta betala medlemsavg. till a-kassan när det är försäkn. som kommer betala ut?

Jag ska nog f*n gå ur den där skiten. Jag har klarat mig över 45dar nu utan a-kassan å ändå haft pengar kvar varje månad från min lön, så varför skulle det inte gå?

BAAH!
Just F*ck It!

Kommentarer
Postat av: Elin

hej och grattis, så där är det. helt sjukt. jag stod också i den sitsen i vintras, så valde att skriva av mig från arbets. hittills har jag klarat mig bra. anser du att du klarar dig, så skit i det. och skulle det inte gå, så är det ju bara att skriva in sig igen.

2008-07-17 @ 18:43:11
URL: http://metrobloggen.se/elliin
Postat av: Ems

Det suger att vara vuxen!

2008-07-19 @ 16:36:45
URL: http://yoem.blogg.se/
Postat av: Ems

Haha, tackar för inbjudan. Och när ska du uppdatera då? Tar Ulle-bulle all tid framför burken för dig? SAKNAR DIG!

2008-07-22 @ 17:34:28
URL: http://yoem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0