Gårdagen och Idag

Igår såg min fot ut så här. Lätt svullnad (i den röda cirkeln).
Det lustiga är att först några timmar efter kraschen kom den riktiga smällen.


Idag är det bara lätt rött över knölen, men smärtan finns ändå där. Men förhoppningsvis kanske jag kan börja jogga lätt i slutet av veckan eller nästa. Tur att det inte blev värre än det blev =)

Var på stan me Bettan idag. Hon är så söt. Hade ett ärende och så var jag rastlös.
Fick några komplimanger, fast egentligen var hon ju bara rak på sak. Vi åt glass och strosade runt. Hittade en jacka på H&M som jag ska köpa. Jordton som passar mig rejält. Så jag har något finare än bara sportstuk på alla jackor.
Hittade äntligen att par jeansknickers och dessutom en korallrosa längre tubtop. Skiiitsnyggt! REA you know.

Vad händer på midsommar då?, tankar som snurrar runt i huvvet. Softa? Jobb- nej! Festa? Nåt alls?
Nåja, det löser sig. Nu måste jag gå vila min lilla fot.


- Yhå -

Kommentarer
Postat av: Ems

Jag tycker inte det är så gott med glas, det river i magen, men GLASS däremot.



Ps, du är EN av mina favoriter också. Solklart. PUSS

2008-06-17 @ 17:10:13
URL: http://yoem.blogg.se/
Postat av: Fegon

Du är sönderslagen och jag ler inombords. Varför känns det så bra?





Min tegelsten har inte GPS, den har bara några borrhål. Fanken. Jag måste nog ge upp?

2008-06-17 @ 17:55:13
URL: http://fegon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0