Lyxfällan

Kvällens avsnitt av Lyxfällan..
Tjejen hoppas att programledarna inte ska vara där allt för länge, för hon måste hinna på stan och köpa nya kläder inför festen:

"Man kan ju inte ha samma kläder på sig varje gång man går ut. Det går ju inte..eller!?", sagt osäkert o frågande.

Nä, inte är det roligt att ha samma kläder varje gång man går ut och festar, självklart varierar man. Men mellan gångerna kan det vara roligt att unna sig nåt fint.

Varför söker man till det programmet när dom frågar- varför behöver ni hjälp?
Nja, vet inte...Kanske för att...Eller kanske för att...

Bah, kort och gott...Få en sluta köpa på kredit, få tummen ur arslet och lära sig vad ansvar heter!

Annars har jag vart o sprungit idag. Det var riktigt tungt men skönt i efterhand, även om mina hälsenor inte håller med.
Jobb imorrn o hela helgen ut.
Får se om jag låter kärlekstoffeln i mig ta över o driva mig till kalix igen....

Kommentarer
Postat av: Elin

det förstår jag. kärleken är bättre.

det går ju i repris i helgen, men då kanske du inte har tid. jonas val var iaf helt fel. säger som min chef 'hur kunde han välja den bimbon'

2008-06-12 @ 21:01:40
URL: http://metrobloggen.se/elliin
Postat av: Ems

Stackars dina hälsenor, tycker du kan komma till kalix, kärleken och till mig ;)

2008-06-14 @ 12:16:56
URL: http://yoem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0