Nej till Grupptryck!

Tack vare att jag säger nej och följer (oftast) min egen väg, så bespara jag mig 600kr.
För alla vet väl, att i Lule kostar det 600spänn om du åker dit. Låt mig förklara:

Killen före mig cyklade över övergångstället mot rött helt obrydd pga inga bilar i sikt, jag tänkte fara efter,
trots mina nej-nej-nej-följ-lagen-känslor.
Ser i ögonvrån att det kommer bilar från höger och så blir det grönt..cyklar över...

Vilken bil om inte farbror batong står först av alla bilar!!!

Kunde ju inte låta bli att skratta.
Tänkt om jag cyklat rakt ut på övergångstället, mot rött, rakt framför polisen...

Vad tycks om dagens värmebölja på min temp?

Kommentarer
Postat av: Ems

Ja tänk om han kommit med batongen och viftat med fingret åt laglydiga Anna ;-) Vad du skulle skämmas?! haha



Saknar dig redan! Kram

2008-06-06 @ 22:43:48
URL: http://yoem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0