Raka Rör

Pratade nyss med min Frida (Frittan) mitt smeknamn på henne, rimmar tyvärr alldeles för mkt med ett annat ord.
Men iaf..det var evigheter sen vi pratade och orden bara rann ut. Non stop!
Vi började prata om Abisko men fick hejda oss, vi blev lite för upphetsade. Men f*n vad jag längtar efter få pressa min kropp till det yttersta och dessutom få göra det i sällskap med Frida och mest troligt avsluta på spa. Damn it! Vill NU!

Det härliga med den tjejen är att det är raka rör, inga krusiduller.
Jag tycker inte om volanger.
Vi är rätt lika, mer pojkiga än sockersöta tjejer. Vi kom fram till att vi inte riktigt fattat galoppen med det där riktigt tjejiga. Skönt det. Men bara för det betyder det inte att vi inte har det i oss. We do...when we dig ;)

Just ja..Saknar dig oxå gums♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0