Skåne..Dag 1

Vilken underbar dag jag haft. Lämnade ett kallt regningt Lule för ett varmt och soligt Sthlm för att avsluta i ett lika skönt Skåne. Final destination =)

Piloten:
"Välkommen till Sthlm, Arlanda"
Tyst ett tag.
"Ops. Malmö, Sturup menar jag"
Skratt i planet.

Btw, är det skillnad på tidningar?
Om min tidning som var i en plastpåse i stolsfacket (vid nödutgången satt jag dessutom) måste sättas i dom stora facken, för att man inte får ha lösa ting i planet BÖR inte då varenda tidning oavsett slag vara bortstoppade då?????
Det var ju inte precis en väska jag hade under fötterna.

Har för ca 50min sen kommit hem från en motorcykel-tur. I ungefär 2½tim har vi varit ute. Hur härligt som helst.
Kommer nog ha redigt med träningsvärk i nedre ryggen imorrn och möjligt nacken oxå. Vågar nog inte säga vad vi var upp i för hastighet som mest, men jag kan säga såhär..Jag fick hålla fast mig HÅRT!

När jag kom till Lasse och Cilla idag, så var Cilla snabb att fatta att det var jag och gav mig en kram..Medans Lasse satt som ett frågetecken i ca 5min innan han fatta att det verkligen var jag. Ingen av dom visste att jag skulle komma idag.
Vad vi skratta åt han där han satt med hela ansiktet och grimagerade av frågan, förvåning och glädje =)

Har dessutom hunnit fota solnedgången och när jag satt undan kameran, gick solen just ner.

Nu ska jag gå sova. Bror ska jobba imorrn och har redan gått och lagt sig.
Mitt sovsällskap- Löptiken Vissla.
Brors- Kåtbocken Lasse. (hunden och inte människan)

- Natti i mörkret -

Kommentarer
Postat av: jayne

aha...sjöbo... Ja..du...tyvärr bjuder inte skåne på stt allra vackratset väder..hoppas det blir bättre.

hur länge ska du stanna då???

2008-06-27 @ 06:38:28
URL: http://jayne.blogg.se/
Postat av: Annelie D

Gud vad härligt!!! :)

2008-06-27 @ 08:46:02
Postat av: jayne

hej på dej

Hur är det i Sjöbo då?? Här har det ösregnat, åskat o blixtrat...kuligt...hm hm

2008-06-27 @ 12:51:08
URL: http://jayne.blogg.se/
Postat av: Ems

Härlig pilot ;D

2008-06-27 @ 14:18:37
URL: http://yoem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0