SommarBjudarn!

Den här filmades av bror när jag var i skåne för första gången. Det var 2år sen.
Jag ligger på gräsmattan och njuter av kvällssolen hos Lars, när han smyger sig på med en iskall vattenflaska i handen.
Jag hör hur något låter,
tittar upp på han,
ser vad han gör,
DRÖJSMÅL från min sida när han häller vatten på min sida och sen skriker jag när min lampa äntligen tänds.

Hahahahaha

Det sluta med att jag jagade honom in och ut genom huset, fick tag på honom och hällde en hel vattanflaska på honom.
Behöver jag nämna att delar av huset oxå blev blött??? =)

Och ja..det blåser lätt!


Nästa gång ni ska köpa korv, säg då att ni vill ha en raggarballe me svängdörr.
Se och lär =)
Detta är från mitt första möte med Densan, 08:an, och hans bror när vi var på fest i Sthlm.
Sånt himla skönt klipp!

Kommentarer
Postat av: Isabelle

Hahahahahahahah ;D

2008-06-18 @ 13:26:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0