ÄH

Nu ska denna trötta barnrumpa gå sova för hon är sur och less.
Kan inte komma in på fsb.se och betala hyran som jag vill göra NU.
"Tekniska interna fel" ...Jojo sug min *** !
Datorn suger, mitt i allt skriver jag min mening i en annan mening och dessutom står jag och fryser om dagarna på jobbet, trots att jag är fullt bepansrad med vinterkläder. Står i en j*vla luftsluss med huvuvärk, kl.10-19.
Och duschen, den kan ju ta sig i r*ven. 3-5min varmvatten, sen blir man en ispinne....
Sängen är värdelös, accelererar upp min rygg/nackvärk som då leder till spänningshuvudvärk och ingen fokusering på jobb alls. Orka!!!!.......NOT! 

VILL HEM NU OCH BARA VA.

Konstigt att jag känner som jag gör eller????
Vill bara att alla mina tankar och funeringar kan bli bra, om jag genomför dom!!!
Men men..på sön...då...då hem!


-Whatever-






Kommentarer
Postat av: Ems

Du behöver varma kramar från mig, och kanske lite sweet luv från karln ;) Tråkigt att du ska ha det så krångligt där borta gums, men snart...snart är du hemma. (thank god)

Kram!

2008-03-26 @ 09:56:50
URL: http://yoem.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0