Dagens Fynd!

Köpte ny mobil idag. Äntligen =D
Hoppas den håller mina tillsvidare-kriterier-tills-priserna-sjunker-på-dom-dyyyyyra-mobilerna!
Fast jag fotar knappt med mobilen eller lyssnar på musik, det har jag min digitala till och mp3-spelare. Visst är det roliga nöjen, men rätt onödiga *harkel.. den får jag äta opp* ;)

Har upptäckt ett -, litet "hörselhål" i jämförelse med förra.
Och ett stort fett +, den har grymt bra ljud (även den medföljande högtalaren)



Sen hitta jag ett par fina djupskålar på Dollar$tore, ska nog komplettera med mer av den serien och annat smått.
Och så lite mer färg på toan blev det.

Kommentarer
Postat av: Ems

Tack, fick hjälp av en väldigt trevlig och go tjej :-)



Jag saknar dig <3

2008-05-28 @ 23:28:22
URL: http://yoem.blogg.se/
Postat av: Ems

Du får mig att rodna, Anna :-) Tack för kommentaren! Bilden är tagen hos Natta i onsdags, tänk vad fresh man kan se ut ibland när man har tur haha



puss

2008-05-30 @ 09:08:58
URL: http://yoem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0