Full..som i bägarn rinner över!?

Har just vräkt i mig 2st knippen polarsnörgåsra med huuuuuuur mkt räkslallad som helt på dom =D
MMMMMMM gott och självklart ett glas mjälk.
Skulle egentligen köpa en burgare på Fra, men den kön...HUJJA!
Så det blev efterfets en studn, å sen skulle min "kusin" å min polares privatchaffis hem så de var bara å haka på!
Vi bor ju ändå granne alla 3 typ.

Fattar inte att den som vann ESC - vann!?
Nåja!

Vet att bokst'äverna kan var a lite omkastade, men so wjat???
Om du kan läsa, så fattar du ju ;)

Haft underbar dag.

Startade att jag var me mamma, mellanlanda å var störts a delen med Frittan, hamna på Valhall å slutligen efterfest å hem me bushen å knubbet.

BILDER DYKER UPP SENARE UNDER DAGEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Nu är det dessutom morsdag å vi ska grilla.Mjummiiiiiii!

- Natti natt du söta varelse -


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0