Inte så farligt

Nu sitter jag här med min kopp nyponsoppa och smörgås.
I vanliga fall brukar ja käka på jobbet när jag börjar såhär tidigt (kl7), men ja kände mig lite sträv i halsen och ville ha i mig nåt varmt. Var jättetrött när jag vakna och världens träningsvärk i vaderna ...AAAAJJ!

Men nu 18min senare så känner jag mig Ok, varför?
Jo, solen skiner och det är redan +15 på skuggsidan.
Jag slutar 14.30, ska vara ledig imorrn.
Får se om jag,som planerat, åker ragget med Jeanette idag eller om jag drar till kalix (min trötthet pratar)

Nu ska denna pingla gå och dressa sig själv..Mjukisbyxor säger jag bara!

Kommentarer
Postat av: Ems

Tänk på att jag är i kalix och väntar på din kram! Och vi ska ju festa ikväll wtf, kom hiiiiit! ;D



Puss

2008-05-31 @ 12:59:38
URL: http://yoem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0