Jag Lever..!

Oooh ja, att livet kan vara så underbart =)
Har just kommit hem från gymmet. Träffade en helt underbar tjej idag på jobbet- Jeanette.
Kemin stämde direkt. Så vi beslöt oss för att fara o träna på N. sådär spontant. De blir även ett pass imorrn med.
Gissa om jag är slut nu.
 
Ok, kanske inte så slut så jag inte orkar göra min underbara grekiska sallad, men nästan!!
Cyklade dessutom från Tuna-Busstationen allt vad jag orkade efter jobbet..i motvind (bara för att hinna pussa Ulle nätt o jämnt 2-3min) som drar vidare med bussen till Umeå. Äntligen ska han få det!
Men gissa om jag darra å vad illröd med svettdroppar? Mhm..

Denna dag har varit underbar.
- Jobbat idag = Tjäna pengar. Träffat ny polare.
- Pussat Ulle
- Fått anstränga kroppen hela dagen
- Få avsluta dagen med god mat å se forts. på Vänner

- Delar icket med mig av mitt lyckorus -
// Egoisten
image186

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0