Kändisdublett!?

Hade först bara tänkt göra 3 av 3 möjliga, men det blev 5.
Några dyker upp lite fler gånger än andra.
- C.Theron 3 av 5
- A.Paquin 4 av 5
- D.Goodrem 2 av 5
- R.Bilson 2 av 5
- M.Menounos 2 av 5
- G.Kelly 2 av 5 (den tar jag till mitt ♥)
- S.Johansson 2 av 5
Sen prövade jag några andra icket publicerade bilder, M.Williams har dykit upp 3gånger, A.Paquin 5gånger, A.Jolie 2gånger och för att inte rabbla upp alla även K.Beckinsale 2gånger.

Slutsats
Anna Paquin är jag mest likt. (Hon är btw lilltjejen i filmen "The Piano från-93, tillsammans med H.Hunter o S.Neil)
Eller vad tror du??



href="http://www.myheritage.com/collage" target="_blank" title="MyHeritage - släktträd utan kostnad, släktforskning och ansiktsigenkänning">




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0