Oansvarigt!

Den 24/2 blev jag tvungen att lägga ut pengar som jag egentligen inte hade på en jobbrelaterad sak.
Men det var lungt, skulle ju få tillbaka pengarna veckan därpå.

Den 18/4 fick jag ett sms om att denna person håller på att kolla upp "hur det blev med mina kvitton" o lovade att lösa det. Något denna person redan lovat att lösa mellan dessa datum.

Den 30/4 pratade jag med denna person, vilket visar sig att kvittona existerar inte, NON EXICTERANDE!!!, men att denna person har ett annat kvitto men "motsvarande summa"- 800kr. (egentligen la ja ut ca 924kr).
Så denna person skulle fixa det så jag skulle få pengarna nästa vecka. Alltså denna vecka!

Idag när jag frågade denna person hur det går, att jag behöver pengarna fick jag följande svar:

"Tja Anna, de går bra, har ett nytt kvitto på gång på 800kr nu, och det gör jag klart direkt när de kommer in, så är pengarna inne på ditt konto, bara några dagar efter"..

Mitt svar:
"Ok.Jag förstod de som att allt redan var klart o att jag skulle få dom den här veckan.måste ja uppfattat fel".

Har jag verkligen fattat sååå fel??
Eller är det rent utav oansvarigt av denna person?
Visst, jag har slutat på det jobbet, men skulle ju ha fått pengarna bara 1v efteråt!!

Det här innebär att jag måste be mina föräldrar om hjälp..(igen igen igen igen å igen)...
VILL INTE, TYCKER INTE OM DET!
Vad skulle jag göra utan dom??? Älskar dom av hela mitt ♥

När ska jag få klara mig själv utan att behöva bli utfodrad av mina föräldrar hela tiden?
Jag är faktiskt en ansvarig tjej på 24år som sliter häcken av sig.
Räcker inte det?


Dessutom ska jag vända mig till facket pga kollektiv bestraffning.
920kr avdrag för att en annan haft sönder en säng där vi jobbade.
SKA ha tillbaka dom pengarna, om inte annat försöka!

Fick nyss ett sms:
"Jo allt e klart, att du inte fått pengarna osv. Men jag måste själv ordna ett kvitto först för 800kr, men de e löst nu. Så allt ska bara behandlas utav lön, sen har du dina pengar"

Saker o ting återstår att se.

Därutav skaffar man inte barn när man är beroende av ekonomisk hjälp bara för att dom är sååå söta oooooh eller att man tror ett barn ska kunna rädda ens förhållande... Phöö säger ja bara!

- That's it -

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0