Tiggaren

Du bad om det själv.
Beteer man sig så som du gjorde när man framför sina åsikter vad man vill skriva i sin blogg eller inte, varför man skriver blogg och att det handlar inte om att man ber om hjälp eller jämföra sig me nån annan.
Jag skiter i vad andra väljer att framföra för åsikter. Pinsamma? Tråkiga? Roliga? Nedvärderande? Vardagliga? Underhållande?
So what?!
Deras åsiker - Deras blogg. Inte mina - Inte mitt.

Jag gör på mitt sätt, ett smidigt sätt att låta ens vänner veta vad som händer. Man har inte alltid tid eller råd att prata i mobilen. Men alla sitter mer eller mindre fängslade vid nördburken. Sen är det upp till var och en om man är intresserad av nån annans vardagliga liv. Som mitt exempel.

- Go ahead -


Kommentarer
Postat av: Elin

född i oktober. vet inte riktigt vad som hänt, men hon var född med hjärtfel..

2008-05-15 @ 22:12:00
URL: http://elliin.bloggagratis.se
Postat av: Ems

Vad har ju nu missat?

Hade förresten en dröm om dig i natt, den var as-bra hahaha!

2008-05-17 @ 15:23:43
URL: http://yoem.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0