Tönten Anna

Vet ni hur töntig jag kännde mig när jag var ute och jogga/sprang?
Försöker nämligen lära om min löparstil från häl till tåspringning. Och det är svårt, trots att jag inte är en gammal hund.
Men jag tror nog att jag kommer bryta min ovana. För det gick relativt bra =)
Finslipningen får komma senare.

Hur som haver..Underbart väder ute.
Solen skiner och alla männskor har mer eller mindre klätt av sig. Jag är mindre!
Har ännu shelljacka när jag cyklar till jobbet ex, men nu tog jag faktiskt bara en collegetröja.
Man vet aldrig hur vädret kan urarta sig.

Ska jobba idag 12-21.30. Skönt med sovmorron o springtur. Mer ikväll om jag orkar o om vädret håller.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0