Underbart som få

Snacka vilken underbar fredag o lördag jag haft.
God mat o helt underbart sällskap.
Tack för presenten flickor♥, grymt fin. Tror klänningen kommer bli en favorit i sommmar =D

Hahaha jo just ja, vi gick till stan igår. Det tog ca 50min och i vanliga fall brukar det ta 10-15min.
Vad har vi gjort? ;-o
Måste göras om snart igen!!!

Idag har jag, Ems o Nat varit på stan i detta fantastiska väder. Tempen visar +27grader och +36 här på solsidan.
De blev shopping, mjukglass o massa "dissningar" där vi satt o njöt i solen.
Nu är jag ensam o måste städa. Ska laga middag o sen gå runt fjärden.

Helt underbar helg som jag avslutar med att jobba imorrn o fara på gymmet.

- Hörs -

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0