Vilken mysig dag

Har just kommit hem från Kalix. Har kört den härliga bilen tillsammans med några från mitt fd härliga Ph-gäng och haft allsång till Lugna favoriter. Min frusna trötthet med illamående gick över till en varm övertrötthet efter Råneå.
Roligt att få träffa er igen nissar* =)

I Kalix träffade jag även min bulle, Ems, Simfoten, Bella o Nat.
Så vi satt hela ovanstående nämnda bunt på B4 å fnissa o kolla fotboll.

Under eftermiddagen var 2st knippen av mina heta bruttor♥ här, Ems o Lojden.
Vi rantade lite på stan o åt käk på Max.
Lovely Lovely!

Nu ska jag sova, ifall det blir att jobba imorrn.
Hoppas!!!

- NattiNatt Sov så sött -

Kommentarer
Postat av: Ems

Det var så lovely att ha dig till kalix när jag bara för en timma sen hade lämnat luleå och dig.. :)

2008-05-08 @ 11:29:49
URL: http://yoem.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0