Hemska Lördag!

Nu först är jag pigg(are)!
Jag drack egentligen inte mycket mer än vanligt igår, men usch vad effekten slog till när jag kom hem. Nån gång just efter kl.05 har jag somnat med både mob och kamera i handen. Utslagen!!
Det hjälpte inte alls att äta ett skrov juh!

Men iaf så har hela min lördag gått åt till att ligga i sängen och försöka sova, vilket inte har gått med ett sprängande huvud. Går att jämföras med skalven när Lkab fyrar av i gruvan! Och alla som bor eller bott i närheten av en gruva, vet hur det skakar! Så tack vare [morrar] att den slog till så sent den j*keln, så blev det inget me Marie idag. Dammit!!!

Fast som sagt, det finns alltid något negativt när det är positivt!

Vi spelade iaf piano, eller ja, Julia gjorde det, vi sjöng och spela in. Riktigt härligt avslappnat skönt =D
Glömde bort tiden, sjöng lite mer och först närmare kl.01 var vi tvugna att slita oss till puben.
Väl på puben bjöd vi upp en läckerbit som stått å dansat själv nära oss. En dansk sak ;)
Så det blev att snacka engelska resten av tiden.
SWEET!!!



Kvällens Härliga citat kläckte Julia mitt i allt när hon förlagt sin vinare:
"Du..Jag måste bara fråga. Har du sett min vinflaska?"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0