Jag vill...

Rotade igenom lite gamla skrivblock, vad som ska vara kvar och vad som ska bort.
Hittade detta lilla stycke. Rätt passande nu oxå när det är vinter. Hmm..undra vem jag tänkte på!?
Men oooh.. hahaha såå smörigt =D


Jag vill ut. Ut å ha kul me dig.
Busa runt i all snö på marken å gå hand i hand.
Se dig le, höra dig skratta och känna din värme mot mig.

Jag vill vara med dig. Visa alla att du är min å jag din.
Stilla mitt hjärtas längtan. Stilla min kropps begär.
Mysa i hemmets trygga vrå. Resa och uppleva nya äventyr.

Jag vill ha dig och låta mina fantasier bli verklighet.
Låta två bli en, och en blir tre eller fler.
Du å jag är den perfekta lösgodisblandningen!

Jag vill...Vill du!?




Kommentarer
Postat av: Natalie

smörigt men puppylove;)

2008-12-01 @ 15:17:20
URL: http://surething.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0