Mina Triggerpunkter!

Jag förstår inte det här med massage!?
Har för mig att det ska vara skönt!
Själv ligger jag där och knystar,spänner mig och småsvär.
Sen då att det är självförvållat, att jag vill att han tar i lite hårdare, det ska vi inte gå in på ;)

Utan att jag säger nåt, hittar den jäkeln(duktiga massören) mina triggerpunkter och TRYCKER!
Blodet rusar, det bränner och ilar som en raket upp bakom örat samt ned efter armen.
Min kroppstemp stiger fort,
jag blir såå varm där ja ligger,
jag känner hur jag blir yr och lätt illamående.. Och så släpper han!
ANDAS - Och så börjar han om igen!

Och..det är inte bara på min högra irriterade sida det tar stopp.
Nädå..min vänstra,icket irriterade(enligt mig), ÄR visst lika jäklig och bränner minst lika mycket.

Har just kommit hem från en 45min behandling och nu mår jag som den sessa jag är.
Är mjuk och avslappnad. Har fått stretchövningar. Och ska ta en ipren senare. Ska nämligen jobba 12-21.15!

Så om 1månad ska jag dit igen!
LÄTT!..att jag betalar för att underhålla min kropp. Jag behöver det för att fungera. Visst det kostar, men hellre pengar på det och spara ifrån något annat. Helt plötsligt är inte den där snygga tröjan värd så mycket mer!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0