Premiär!

Idag var jag första gången på Leos lekland. Tog med mig iza, kameran och ett strålande humör.
Men nästa gång vi ska dit, då ska jag ha me mig knäskydd. Såsom jag krypit hit och dit.
Resultat!?
Svedda, ömma (då) knän och ett blåmärke.
Vi åt plättar, glass, godis och njöt i massor av alla busigheter.

Tur att jag har Iza..Menar, de skulle nog se dumt ut om jag som vuxen, var där å sprang å lattja helt ensam ;)
En rätt rolig sak när jag skulle åka zebrakanan (min favorit), så såg jag nåt bekant! De var en polare å hans son..
Världen är allt bra liten ibland trots att den är så stor samtidigt =)



Kommentarer
Postat av: Elin

skoj, jag skulle också vilja åka dit. men som sagt, utan barn så...

nu är bytet gjort också, välkommen. :)

2008-11-30 @ 10:38:32
URL: http://elliinh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0