Dagens..

..Upprörda!
Gick förbi en mamma med 3st barn. 2 småpojkar,max 3år välklädda och så en liten en,max 1år i vagnen.
Den lilla saken hade INGEN mössa!!! Bara en filt över halva huvvet. Det var desustom en sån där öppen sitt/liggvagn! Grrrryter
Att vissa saknar vett som andra får drabbas av!

..Bästa!
Hittade äntligen en magnet-svartakrit-tavla. Perfekt storlek =)

..Första Gången!
Köpt mig ett par stuprörsjeans. Sitter som smäck över rumpan och snyggt tvättade på dom rättade ställena!

..Svettigaste!
Vart ute å gå fjärden runt. I extra snabb fart.

..Skönaste!
Spagetti och köttfärssås med ett stort glas mjölk.

..Snyggaste!
Se och höra en viss person ;)

..Längtan!
Till fredag så nå uti bomben! Mys, Ledig, Fest etc =D

..Konstigaste!
Hur man kan känna av vissa saker, fast dom är på långt håll från en och inte ens aktiva.

..Nyaste!


Kommentarer
Postat av: Elin

snygga ballor. tänk om jag också skulle kunna..dröm vidare elin*

mm, jag tycker också att det börjar va på tiden.

2008-10-29 @ 19:48:57
URL: http://metrobloggen.se/elliin
Postat av: mor

fina kläder du köpt. Mer varmt också.

2008-10-30 @ 06:27:48
Postat av: Elin

jag vet, men frost kommer ju hem nu på söndag, så då kommer jag mig ut på mina dagliga promenader igen, vilket är ett +. sen funderar jag på om jag skulle testa simma, jag tror ju inte att det går pga kloret, men man kan ju försöka.

2008-10-30 @ 09:02:36
URL: http://www.metrobloggen.se/elliin
Postat av: Ems

Fina kläder och bilder! Diggar höstbilderna ovan också. Jag älskar verkligen hösten, big time.



Ja, shit happens, men jag hoppas du får slippa shit och att du har kul i morgon! Kram

2008-10-30 @ 18:29:33
URL: http://yoem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0