Svårflirtad!?

Jag svårflirtad!?
Nej, faktiskt inte.
Men jag vet va jag vill å gör man inte på de sätt jag gillar...
Då är resultatet man får likamed 0! Resultat efter prestation.
Jag tänker inte berätta vad det är.., men gör man det rätt - Varken för på eller för off...dammit då är ja ON!

Har man det så har man de...å de vet man själv om!
Det är samma som att jag är lång å inte behöver stå på tå för att nå den där burken i affärn högst upp...Jag bara sträcker lite extra på mig å tar den! Man tar tillvara på sina egna tillgångar och om man har tur, kan man få hjälp på traven! (I did)

Sweet with attitude!! ;)

- Jag ÄR den JAG är...Take it or leave it! -


Kommentarer
Postat av: Natalie

Heja heja!

2008-10-23 @ 23:52:15
URL: http://surething.blogg.se/
Postat av: Ems

Det är inget fel med att säga vad man vill ha, när man vill ha det, om man vet vad man vill ha. You go girl!

2008-10-24 @ 10:03:08
URL: http://yoem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0