Uppdrag: Cykla!

Jag hatar björkar och speciellt när man bor i Blåstens stad!!!
Gissa om jag är blöt nu. Varför?
Jo, för att dom där f*rbannade björkarna har öst vatten på mig. Säkert skrattat oxå.
Ska kapa ner dom!

Sen eftersom det är +10 ute och jag kämpat mig fram i regnet, blåsten och dom skrattande björkarna.Tur att jag är stark o envis!...Så är jag även knallröd i facet, svettig och riktigt varm. Behöver jag duscha? Är ju redan genomblöt, så räck mig bara en handduk!!

Men jag har cyklat i värre väder. Nu cyklade jag ju bara från mjölkudden och hem.
När jag bodde i Kalix, då har jag antalet gånger cyklat i värre blåst i 1mil!
Sen att det några gånger har spöregnat, åskat och blixtrat är ju en annan 5a ;)

Säkert nån som straffar mig för att jag haft medvind till jobbet, 'hittade' lite godis efter vägen, kommer till jobbet och äter potatisgratäng o rostbiff med chokladkaka o grädde till efterrätt, ser lite på tv o pratar, lägger en dam, äter lite cheesecake, ser på tv och så får jag fara hem 45min tidigare, på ett pass på 4h.

Men neeeee, jag är inte irriterad!
Bara frustrerad. Och det är en frustration som börjar på s och slutar på ex! ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0