BeachParty

Har just kommit hem från fest och jag kan inte minnas senast jag lukta SÅ HÄR F*RBANNAT MED RÖK.YUK!!!!
Var festsugen på em mot kvällen,men sen när jag fick veta att min vän Natta skulle komma till lule,men att det skulle bli sent...hann jag somna, men blev väckt och övertalad att komma.
Tur de =)

Efter ett tag slet vi av oss våra linnen,dansa i bikinitop och kransar...senare kom en av arrangörerna med papper och penna.
Ett tag efter det var dom på scenen och ropa upp lite namn:

ANNA LINDVALL

...och jag fick en påse, en stor påse med saker i. För att jag hade en av dom bästa utstyrslarna ;)
Innehöll bla smink, badkläder, vattenpistol och gratisprover.
Najs!

Bilder kommer senare.
Orkar inte lägga upp nu.

Just ja...Natta hamna i cat-fight...av en j*kla b***tch som var sur pga nånting hennes ex nånting Natta!?
Liten smakbit i film kommer oxå senare. Hann filma liiiite, den stund då jag inte själv stod mitt i orkanen!

WTF!!! Tjejer kan verkligen skrika en i öra så man blir döv och dom fajtas sååååååå oschyst!!! Gaah!!

Nu ska jag duscha och sen somna till den 7faldigt Oscar-nominerade filmen 'Plutonen' och HOPPAS PÅ DET BÄSTA OM NÅGRA TIMMAR =D

Bara för din information...så ÄR jag bara liiiiite berusad men har ändå gjort alla roliga galenskaper i mitt nuvarande tillstånd och än bättre...tom nyktert ;)

Kommentarer
Postat av: Natalie

Ja fyfan, det var action det. Subbjävel.

2008-09-15 @ 11:57:25
URL: http://surething.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0