Distration på Hög nivå

Allvarligt så vet jag inte hur jag ens kunde lyckas???
Det var tänkt att bli köttfärssås med spagetti, men de blev nästan mer köttfärssås med svartpeppar ;-o

Hur??
Jag nös till med pepparn i handen. Men med lite socker, så löste det sig ;)

Sen när jag smakade var det något som saknades men kunde icket komma på vad...
Hmmm tittade mig omkring...Tittade på mobilen jag just lagt ifrån mig...Hmmm

Ahaaaa löken!
Så det var bara att ta det i omvänd ordning. Steka löken och häva i den sist ist.
Lika gott ändå. Kan nog vara bra för min hals tror jag. Ta kål på mina baskilusker.

Imorrn blir det mjukstart på träningen. Tänkte köra lite lätt kondis på cykel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0